Minifashionistan spanar kläder

2011-02-15 | 11:18:57 | Kategori: Jossie gillar | 1 kommentarer
Wilma och jag har surfat runt o kikat på lite kläder - hon gillar det för det bor allt en liten fashionista i henne :)

Enda sedan hon lärt sig prata (vilket var tidigt i jämförelse) så har hon tyckt till om kläder, pratat om outfits och vad som matchar och inte matchar. Sedan har förvisso våra åsikter (oftast) gått isär, men det är ju så med tycke och smak!
Hon har alltid varit tokig i skor och accessoarer.

Funderar på att beställa dessa capribyxor från Armani. Härlig lila färg!
Ja, jag säger då det... Internetshopping. Tacka vet jag internetshopping. Klick, klick ner i varukorgen och så kommer det hem i brevlådan!



Bild: lånad från Babyshop.se
.
Postat av: Betina

Meeeeen så söta! Ska nog försöka hålla mig ifrån den sidan...kan bli dyrt märker jag.kram

2011-02-15 @ 22:44:54
URL: http://sessornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0