Ridtjejen redo!

2011-02-09 | 11:06:15 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Gissa vem som vaknade på tok för tidigt idag?
Jo, Wilma. Förväntansfulla Wilma.

I dag kl. 17.30 ska hon på sin första ridlektion på Stenkullens ponnyridskola.
Som hon har tjatat och längtat!
Hennes huvud måste vart full med tusentals tankar
"undrar om sadeln jag ska ha är svart eller brun?"
"Undrar vad hästen jag ska rida på idag heter"....



Mallig & superstolt! Så här såg Wilma ut igår, hela munderingen på (inklusive borste och ridspö MED glitter)
Hittade ett par rutiga ridbyxor på Häst & Hund som dessutom var skodda! Hon hade vuxit ur hennes andra och fint ska det ju va :)

Så i kväll står jag i ett ridhus och fryser precis så som min far en gång gjorde!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0