Sjukhusbesök

2011-02-02 | 12:15:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Min inplanerade egentid i går gick inte riktigt som tänkt. Då Viktor tränar innebandy varje tisdagskväll brukar jag ta till vara på tiden, jag hade tänkt att beställa fler tårtgrejer, göra i ordning bloggdesignen osv.

Enda sedan i söndags har jag haft sjukt ont i magen, fått riktiga krampanfall (särskilt natten mellan måndagen och tisdagen då jag trodde jag skulle dö). Ringde i går till 1177 och dom tyckte att jag skulle åka in akut till Alingsås.

Anlände 18.30 och kom hem 22.30... Rätt mörbultad och inte mer klok än tidigare.
Dom tog blodprover, urinprov, blodtryck och försökte på bästa sätt utreda. Troligtvis har jag fått dessa kramper p.g.a. stress. Dom kunde inte finna någon annan orsak.

Dom som känner mig väl tänker säkerligen "men Josefin är väl aldrig stressad?". Problemet är att jag oftast sitter kvar på rumpan medan stressen kryper under skinnet på mig. Inre stress kallas det visst. Jag kan ALDRIG göra någonting i lugn och ro.

Veckohandla - jag småspringer genom Ica.
Handla strumpor till barnen på Allum - jag rusar fram som en torped genom köpcentrat.
Middagsmaten - den slänger jag i mig...

Nå väl, jag fick med mig ytterligare ett gäng värktabletter.
.
Postat av: Sophie

Stackars dig!! :-(

Hoppas det inte kommer mer kramper.

2011-04-04 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0