Som en ny mamma!

2011-02-22 | 15:16:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag har nog världens bästa frisör!

Snacka om en make-over från trött och sliten tvåbarnsmorsa till en GLAMMIG tvåbarnsmamma. Håret färgades i en lite mörkare brun ton (min naturliga är mellanbrun nånting) och så klippte hon ur håret och tog fram min lugg igen. Först fick jag se håret i en plattångad version för att sedan byta skepnad till Hollywoodlockar :)

Tuuusen tack Kina!

Efter ett x antal timmar så begav vi oss ut på sta´n... Fick köpt lite toppar till tjejerna på Zara, spanade på Kitchen Aid-beredare på NK och tjusiga ballerinaskor på Jedviks. Ja, sen blev jag ju påmind om att jag har ett arbete att sköta också :)

Baaack to work!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0