Spontanköp & vårfint!

2011-02-05 | 23:31:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I förmiddags, i brist på annat, begav vi oss till Nordik för att köpa en hylla. Tänkte mig två String pocket hyllor ovanför tjejernas tv. Numera ligger VARENDA dvd-film på golvet vilket givetvis resulterar i att dom inte fungerar.

Men, i stället för hyllor kom vi hem med några tusen mindre på kontot. Vi hittade en soffa som skrek KÖP MIG efter oss. En mörkgrå 2-sits med två stycken breda divaner. Stor som ett rymdskepp!

Den ska hämtas i morgon och jag har redan passat på att vårpynta lite innan vi välkomnar "rymdskeppet" :)


Lila tulpaner i vardagsrummet...


...och rosa i köket (tillsammans med ett Yankee Candle "Clean Cotton")

Helt ärligt så lägger jag på tok för mycket pengar under årstiden då tulpanerna hägrar. Jag vill gärna ha dom knoppiga och byter ut dom innan dom knappt hunnit slå ut :)

Kvällen ägnades åt att, tillsammans med Lollo och Jessica, sköta sekreteriatet, på Viktors (och Jespers) innebandymatch. En hemmamatch som dom vann med 8-4. Jag förde protokoll - vad ska man annars hitta på en lördag?!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0