Va vad det jag sa?!

2011-02-24 | 11:55:58 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Skickade glatt ett MMS till Viktor på skorna från tidigare inlägg.

Jag fick nobben.

Höga klackar på pumps funkar, men inte på grövre skor....
"Men du får köpa dom om du vill alltså".

Känner mig rätt vemodig till att köpa någonting som han inte gillar, även fast jag tror att han hade tyckt jag vart fin i dom med ett par jeans och en vit tunika - no more. Jag är liksom inte den som klär mig i skyhöga klackar med minimala kläder, det stämmer inte överens med min personlighet. Han har alltid tyckt sådär om höga klackar.

Idag jobbar jag i butiken, det har varit lite rassel på folk i alla fall, det börjar släppa nu. Tänkte ta mig lite tid till att surfa in på Nelly och hitta några andra juveler.

Fuck, jag glömde mitt köpstopp...

...Vi ska till Barcelona i början av april och jag ska spara VARENDA krona som inkommer på mitt konto. Ingenting onödig ska inhandlas. Jag ska t.o.m. börja veckohandla mat - allt för att få MER över till shopping :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0