Back in business!

2011-01-28 | 11:25:04 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer



I´m back in business!
Förkylningen bara försvann PANG!
Nja, lite täppt i nosen är jag väl fortfarande men inte sådär påtagligt som tidigare.

Som jag tidigare har nämnt så har vi några snälla leverantörer som förser oss med mat (tårtor, landgångar, baguetter osv.) I dag fick jag denna OTROLIGT goda räkmackan. Yammie!

Som sagt, jag trivs bra med mitt jobb :D

Byggnationen av mitt nya kontor pågår för fullt. Tänkte bege mig bort till Colorama och välja ut en lämplig tapet. Typiskt nog är jag bara så velig med sådana val.
Ska jag satsa på något råtrendigt eller klassiskt? Feminint så det förslår eller coolt och stilrent?

Riktiga i-landsproblem!

.
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Hej vännen!



Ville bara skicka över en liten hälsning och säga att jag tänker på dig. Det är så fruktsansvärt att Janne har blivit så sjuk - vi vet lite vad det handlar om då Lars farbror gick bort i ALS förra vintern. Kämpa på och hämta styrka och tröst hos din söta familj!



Stor kram C



P.s Tårtan till Wilmas kalas var bara heeelt underbar, du är så duktig!! D.s

2011-01-29 @ 11:07:19
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com
Postat av: Linda Runn

Svar:

Tack ska du ha!

Det gick jättebra.



Jag lyckdes få slutsålt på de produkterna jag jobbade med så lite måste jag ha inspirerat kunderna :)



Mvh Linda Runn

2011-01-30 @ 19:59:55
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0