Barnkalas - dags att planera!

2011-01-15 | 20:05:40 | Kategori: Festligheter | 1 kommentarer
Blev precis påmind om att Wilma fyller år på onsdag.
Inte för att jag glömt det men däremot barnkalaset kommande lördag...

Jag kan aldrig gå in i projekt med ro utan allting måste ALLTID planeras från punkt till pricka. Allting ska helst vara PERFEKT! Jag slet nästan av mig mitt hår när vi skulle göra inbjudningskorten. Varje år har jag lagt ner flera timmar på dessa kort tills jag kom på att dessa handgjorda kort lär ligga i soppåsen dagen efter att kalaset har ägt rum. Så, i år skulle det bli en enklare variant. Ett färdigt A7-kort med prinsessbokmärke. Punkt slut. Dessa bokmärken var slut så i stället fick det bli några med Pet shop´s - Prinsesstemat blev då inte enligt mina planer...

Nå väl, tårtan i år får bli en Barbie-tårta.


Bild lånad från Tartdecor.se

När jag sist beställde från Tårtdecor beställde jag även Barbies kropp och bottnen till denna gjorde jag klart förr-förra veckan. Jag har inte gjort en Barbietårta tidigare så det blir verkligen en prövning!
Inte för att jag tror att jag ens i närheten kan göra en lika fin som ovan, det får bli en egen variant!

Nu kom barnen precis hem så jag får nog umgås med dom innan dom kryper till sängs!
.
Postat av: Johanna

Tack för din kommentar :) Jul och nyår har varit bra men lite skönt att komma tillbaka till rutinerna också. Hoppas ni haft det bra.



Vilka fina tårtor du gör! Gillade den rosa till dopet du gjorde nyligen och det blir spännande att se barbietårtan :) Kram Johanna

2011-01-15 @ 23:13:23
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0