Buzzador: Cliniderm (tävling!)

2011-01-14 | 11:52:16 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer

Nu har jag kommit med i ytterligare en Buzzadorkampanj. Den här gången fick vi ett set med rengöringsprodukter för huden. Acos nya Cliniderm-serie, en rengöring, ett serum och en dagcremé.

Jag tillhör dock kategorin "dålig-på-att-tvätta-bort-sminket-på-kvällen". Försöker alltid ta bort med ansiktsvatten men mecka med cremér hit och dit... Orkar aldrig!

Egentligen är jag inget fan av skönhetsprodukter. Klart att jag köper och använder dom men utan större engagemang. Jag köper samma produkter år ut och år in från Clinique och Lancome.
Men denna Clinidermserie känns helt klart som ett framtida köp!

I vilket fall så har jag testat dessa produkter på morgonen, dom luktar verkligen helt fantastiskt! Och ja, huden känns bra (jag har annars ett väldigt problem med extremt torr hy).


Att serien dessutom går i lila och rosa gör ju att det passar extra bra hemma bland mina produkter :)

I förpackningen låg även fyra stycken presentförpackningar innehållande ovanstående och även en nattcremé. Tänkte alltså anordna en tävling och återkommer med tävlingsinformation - för jag kan varmt rekommendera produkterna!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0