Elmia-mässan avklarad!

2011-01-15 | 18:09:48 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I morse, trots att det kommit (ytterligare) 20 cm snö, begav vi oss i väg till Elmiamässan i Jönköping. Jag var kaxig nog och ville köra ditvägen men i Borås fick jag nog, ögonen pallade inte.

Det kändes i alla fall som en befrielse att besöka Elmia. Till storleken, en bråkdel av Formexmässan, men vi hittade det vi sökte och kom hem med både lagda ordrar från nya och gamla leverantörer och lite kataloger. Dessutom bjöd utställarna på en buffé med vin, öl och alkoholfria drycker.

Väl hemkomna slog min migrän till. Stoppade i mig mina piller och nu efter två timmars vila börjar jag komma tillbaka. Viktor är hos någon från hans innebandylag - spelkväll med grabbarna. Barnen är hos svärföräldarna. Är nöjd över att jag sovit bort mina två ensamma timmar, jag avskyr ju att vara ensam!

Hoppas att mina små prinsessor kommer hem snart :)
Funderar även på vad jag ska hitta på till middag. Mina matlagningskunskaper är ju, som tidigare nämnt, inte dom bästa. Kan ju inte koka 10 potatisar till mig själv o äta, eller en deciliter idealmakaroner... Det är ju i princip det jag kan!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0