Läkarbesök & Disco Fever

2011-01-18 | 14:41:33 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Läkaren beslutade igår att inte ge mig någon cortisonspruta - och glad för det var väl jag! Även fast jag har grymt ont så känns det desto viktigare att ta redo på VARFÖR.
Så, i morse besökte jag Östra sjukhuset och fick axeln röntgad.

Känner mig som en 80-årig gammal tant!

Med andra ord så kunde jag träna med en närvarande arm igår (cortisonet gör ju annars att kroppsdelen delvis domnar). Betina och jag gjorde vårt första (och sista) pass "Disco Fever". KATASTROFALT tråkigt! Musiken, 70 och 80-talsklassiker föll väl oss i smaken (i alla fall så kände vi igen den) men... Nä, pinsamt är ordet.

På torsdag kör vi lite Zumba i stället och i kväll ska Viktor och jag ta en vända på gymmet. Med tanke på att jag inte fick mer än ett par droppar svett på nosen i går så får jag ta ett ordentligt träningspass idag i stället :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0