Läkarbesök

2011-01-17 | 10:42:12 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Det skedde en liten (läs: kraftig) olycka med min axel någon månad innan jul. Värken har ibland varit outhärdig. Fick besöka läkaren och fick då utskrivet tabeletter mot inflammation, 3 gånger dagligen i 10 dagar. Värken bestod.

Jag har inte kunnat sova på höger sidan på snart två månader. Inte ens skala potatis (som jag gjorde i går) gick smärtfritt. Ja, och höger arm... Jag använder ju den en del :)

Så, idag ska jag får första cortisonsprutan (ytterligare tre följer). Även fast jag har en enormt hög smärttröskel fasar jag för det. Senaste sprutan, förra sommaren, var i låret som är NÅGOT "köttigare" än vad en benig axel är :) Sedan kan jag tillägga att dessa nålar för cortisonsprutor inte känns särskilt "det här är ju inte så farligt".

Lite ångest har jag... Men bara lite :)
.
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

btw, min mamma har samma problem, hoppas du slipper ha ont snart !

2011-01-17 @ 12:11:14
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0