Lek & bus utan hämningar

2011-01-16 | 19:22:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vi var rätt eniga om att vi inte bara kunde sitta hemma och uggla. Lollo hade dessutom en lucka på fyra timmar mellan sina arbetspass. Vi packade in oss i bilen och besökte LekPlaySet i Alingsås (Ett nyöppnat lek & busland).

Jag har själv inte varit på Lek & Buslandet på ex. Backaplan men enligt deras hemsida är ytan på 5000 m2 medan denna i Alingsås var lite mer behändig. Lollo, som ändå inte kan vara still, sprang med tjejerna genom dom trånga gångarna, åkte rutschkana och klättrade.
Viktor och jag hade det rätt gott på bänken nedanför :)






Det är fruktansvärt kul att se dom. Även den lilla, Elsa, att hon orkar kämpa sig upp för allting och totalt utan hämningar. Jag tror i alla fall att båda tjejerna ärvt Viktors grymma kroppskontroll!
Jag är den lite mer klumpigare typen :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0