Ny kategori

2011-01-24 | 23:08:46 | Kategori: Från hjärtat | 1 kommentarer
Jag har inte tidigare gått in särskilt väl på området ALS. Den diagnos som min pappa fått.
Dels har jag stoppat huvudet i sanden men också skonat honom från spekulationer och rykten.

I natt bestämde jag mig för att dra upp mitt tunga huvud ur sanden, skapa en ny kategori på bloggen där jag kan samla alla mina tankar och funderingar. Bloggen har överlag fungerat som en ventil för mig även fast jag (dessvärre) behövt censurera mycket. Någonstans så tror jag att pappa själv kan tycka att det är "bra" att jag pratar om det. Delar med mig av mina tankar. Men en sak som jag hittills har förstått, ingen människa i världen kan FÖRSTÅ exakt hur jag känner mig just nu, såvida de inte varit med om det likvärdiga.

Kortfattat är det en grym värld vi lever i...

Den nya kategorin har jag döpt till "Livet brevid" för det är precis så jag känner det.
.
Postat av: Markjeanett

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-12-19 @ 19:21:17
URL: http://markjeanett.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0