Tårtbeställning

2011-01-05 | 13:35:36 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...första tårtan som tillverkas i år!
En doptårta till en liten Elsa (fint namn förresten!) som ska döpas på lördag.

Såg dock, till min stora förtvivlan att jag bara har ett paket sugarpaste kvar. Ringde akut till Tårtdecor, lade en order och fick lovord om att leveransen skulle ske på fredag. Puh!
Såg förresten att dom fått in krusbärsmousse. Normalt sett brukar jag göra mousserna själv men detta MÅSTE jag bara prova, lät hur gott som helst! Wilma fyller år nu i januari så det får bli till hennes tårta.

Idag var det Viktors tur att arbeta. Tjejerna är lediga från dagis även denna vecka så vi får variera oss lite. Jag har hunnit packa upp efter Branäsvistelsen och springer som en tok o plockar efter allt som barnen hela tiden drar fram. Mina överaktiva tjejer :)

Hmm... kanske ska vi ta o baka någonting. Lite kanelbullar vore väl inte fel en vinterdag som denna?
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0