Tempo... HÖGT tempo!

2011-01-13 | 19:59:53 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jobb, jobb, jobb... När ska tempot dämpas?!
Omstruktureringen av företaget = panik... Allting ska vara klart till den 1 mars!
När det gäller butiken blir det ingen Formexmässa för oss den här gången, i stället ska vi försöka få napp på Elmiamässan i Jönköping, som startar nu på fredag. Jag har också jagat varor och lagt ordrar på nätet. Det har inneburit en hel del arbete även kvällstid med andra ord.

Egentid - vad är det?

Igår köpte i alla fall Viktor och jag varsitt gymkort. Nu jäklar ska det tränas inför beach 2011 :)
Skämt o sido... Mitt före detta (någorlunda) aktiva liv har mer och mer blivit soffpotatisliv. Visst, vi är ute på en del promenader o dylikt men det var något år sedan som jag stod och svettades till medryckande musik med hjälp av en step-up bräda. Bortsett från skidåkningen vintertid så har det inte blivit så många svettiga pass.
Ändring fr.o.m. nu alltså!

Jag tänkte mest vifta med "jag-lever"-flaggan. Jag ska nu återgå till mitt arbete.... Och hinna sova några timmar också :)
Återkommer under morgondagen!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0