Eviga väntan

2011-06-14 | 11:58:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Sitter och väntar ivrigt på att få se fotografens bilder, så fort mäklaren fått dem till deras server så får jag tjuvkika lite grann :)

Visningarna kommer ske på söndag kl. 13 och tisdag kl. 18.30.
ELD I BAKEN!

Efter arbetspassets slut ska jag införskaffa så många flyttlådor vår kärra ryms...
I ärlighetens namn undrar jag hur många procent vi kan kasta ytterligare. Jag är en riktig hamster och har en förkärlek till "bra-att-ha"-grejer.

Den som har en ögonbindel att låna ut får gärna lämna den i min brevlåda. Det vore enklast så. Jag bildar i princip en relation med en julgranskula. SLÄNG, Josefin, SLÄNG!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0