Första spiken satt!

2011-06-28 | 13:54:06 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Nu när det äntligen lugnat sig en del så kör nästa projekt i gång!
Ingen rast och ingen vila!

I förmiddags byggde snickarna upp ställningen till vårt nya hus, och deras hammare lär gå på högvarv nu när all fasadpanel ska sättas.

Mitt i detta blev jag påmind om att vi måste beställa en ytterdörr - en djungel för mig.
Har googlat lite och hittade bl.a. en snygg från Diplomat (färg ännu ej bestämd)



Annars funderar jag på en klassiker med runt fönster, som man aldrig lär tröttna på
(som vi också har i vårt nuvarande hem)



Oavsett så lutar det nog ändå mot en vit dörr även fast den mörkgråa från Diplomat är snygg...



Fasaden är lite grå/beige i tonen och om vi kommer behålla den eller ej det vet jag inte, men målar vi om så blir huset vitt eller ljusgrått (tror jag i skrivande stund!)

Nå, va tycker ni?!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0