Framsteg!

2011-06-29 | 12:49:58 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Som jag skrev i måndags så har nu en Nutrilettkur påbörjats. Jag tror verkligen att det kan vara bra för kroppen (min kropp) att rensa ut all skit jag intagit på sistone såsom godis, pizza, snabbmat osv.

Igår hade vi dock gemensam frukost i huset på jobbet och jag kunde inte direkt börja med att påminna om min pulverkur. Det blev alltså ett par smörgåsar, lite äpplejuice och kaffe (sistnämnda dricker jag förvisso fortfarande).
Efter att vi hämtat barnen från dagis tog vi en tur till Allum och där syndades det med en hamburgare från Max. Synd och synd... Man får helt enkelt räkna ihop kalorierna så att det överensstämmer med en kur med Nutrilett.

Fick köpt lite mer badkläder till tjejerna inför Mallorcaresan och jag hittade ett par snygga shorts.

Och även i går kväll tog jag en rejäl powerwalk-runda.

Känner mig riktigt på G nu vilket är fantastiskt!
Jag har aldrig hetsat över siffrorna på vågen men bara på två dagar har jag gått ner 2 kg!

I kväll blir det vilodag (kanske) men på torsdag är det dags för ytterligare aktivering.
.
Postat av: Johanna

Jo, det här med ensamhet är ju något jag måste vänja mig vid nu... gör så gott jag kan :) Det är nog en vanesak hoppas jag.



Spännande med budgivning, hoppas det blir som ni tänkt er!



Det är inte så mycket akut renovering av lägenheten. Lite ytskikt sådär och så kanske jag vill göra badrummet så småningom men inte i nuläget. Det är i alla fall helkaklat.



Pepp, pepp angående nutrilettkuren, hoppas det går bra.

Kram Johanna

2011-06-29 @ 22:24:17
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0