Snabba ryck

2011-06-27 | 14:53:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Mäklaren ringde i förmiddags o frågade om det fanns utrymme för ytterligare en visning. En familj som han visat ett annat hus fick i stället upp ögonen för vårt så vi var ju inte sena med att öppna dörren :)
Körde i ilfart hem och plockade bort frukostmaten som jag inte hann ta bort i morse. Annars ser det väl någorlunda ut hoppas jag :)

Budgivningen har gått ganska trögt. Eller snarare, midsommarhelgen kom emellan och jag kan inte tänka mig att budgivarna kör i gång o lägger bud mellan snapsvisorna.
Sedan ville den familj som hade lagt första budet ha underlag på den radonmätning som utförts, jag fick alltså skaffa fram 10 år gamla dokument (ett intensivt detektivarbete alltså).

Nå väl, bollen rullar... Sakta, sakta!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0