Tid att koppla av!

2011-06-20 | 12:55:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Visning nummer ETT på huset är avklarad och jag kände genast att energin återfann sig efter den.

Detta stressande för att återställa de projekt vi påbörjat i huset, all städning efter hantverkare, ovisshet om att hinna i tid. Vi hann men vägen dit kändes milslång.

En liten saknad golvlist här, lite förbättringsmålande där.
Inte många punkter att gå igenom men fy f-n vilket slit!

Mitt psyke tidigare har ju som känt åkt på en rejäl rubbning, allt med pappas sjukdom, mammas problem osv. Jag trodde ett tag att året 2010 skulle ta livet av mig. 
Stod inte riktigt på marken med stabila fötter och detta jäktande gjorde mig totalt avdomnad. Varje kväll kl. 21 (ja, det är sant) kom ett kraftigt illamående, frossa och jag såg svarta fyrkanter. Det bara snurrade.
Och så oeffektiv jag varit om dagarna senaste veckan har aldrig hänt tidigare.

Nu är huset mer lämnat åt slumpen. I morgon har vi den andra inplanerade visningen och jag kan inte mer göra än att rå om mina krukväxter och färska blommor och göra så att huset ser fortsatt hemtrevligt ut :)

Den inplanerade resan till Mallorca kommer att göra susen - det är PRECIS vad jag behöver!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0