Vilket slit!

2011-06-13 | 20:04:23 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Både Viktor och jag tog ledigt idag och svärmor kom på besök.
Eftersom vi renoverat klart allting i ungefär två veckors tid har städningen kommit efter, verktygen inte plockats bort och berget med tvätt vuxit sig ännu högre.

Vi lyckades dock låta huset genomgå en RIKTIG städning och doften av rengöringmedel är hög. Plockade bort en del saker och pyntade till efter bästa förmåga.

Fotografen som mäklaren sänt ut var på plats en halvtimme tidigare än överenskommet och fotade här i sammanlagt 1,5 timme. Grymt bra bilder av det jag såg!

Roligast var nog när han fotade i hallen. På skostället hade jag medvetet placerat ett par bruna Hunterstövlar, en leopardfärgad scarf från Ester Elenora och en beige hatt.

Plötsligt såg jag att stövlarna inte längre stod kvar och frågade då fotografen...
"Gummistövlarna placerade jag i tvättstugan" fick jag till svar varpå jag svarade kvickt:
"Men, det är ju trendiga stövlar!"
Stövlade åkte alltså fram igen :)


Lite homestyling-material i vardagsrummet (detta brukar förvisso stå framme...)

Redan på söndag är det dags för den första visningen, och jag har precis fått korrektur för objektbeskrivningen på mailen.
Det blir en spännande resa det här och veckan lär bli lång (nu ska ju också förråd och garage städas efter bästa förmåga!)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0