Bodypump med Betina

2011-03-08 | 20:56:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nyss hemkommen från ett Bodypump-pass.
Armarna skakar nu när jag skriver på tagnetbordet. Mjölksyre-skakar...

Bodypump må vara effektivt MEN det finns faktiskt roligare pass. Instruktören var dock bra förutom att man inte hörde henne allt för väl längst bak i salen där jag och Betina hamnade.
I morgon står det Box Gruff på schemat, och precis som förra veckans pass lär jag lida av en längre version träningsvärk. Gott efteråt men F-N så jobbigt!
Tänkte också köra lite Zumba istället för stretching.

Wilma ska till ridskolan i morgon och jag hoppas att jag hittar någon annan som kan åka med henne, annars blir det ingen träning alls.

Nu ska jag göra allt annat än att trycka i mig onyttigheter i alla fall!
Hej Beach 2011!!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0