Here I am!

2011-03-24 | 13:11:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jahopp, så ligger halva familjen sjuka.
Natten till i går (eller kvällen snarare) vaknade Elsa och skrek "Mamma, mamma...Jag har feber".

Den natten sov jag NOLL timmar. Behöver jag tillägga hur trött jag var i går?
Viktor fick stanna hemma och vabba.

Vi har nu fyllt på det allra sista i butiken så utförsäljningen pågår för fullt. Det känns faktiskt riktigt skönt att få det avklarat. Jag orkar inte med dessa långa arbetspass och hela tiden hålla i gång med allt som ska skötas. I går fick jag jobba från 08 på morgonen till 19.00 på kvällen.

Så i morse kom Viktor hem efter att ha jobbat en halvtimme, nu är han också sjuk. Wilma gör sig av med energi och får stimulans på dagis och jag njuter av mitt kontorsjobb :)
Det är dock svårt att koncentrera sig då jag mest tänker på Barcelonaresan... Dags att återgå till arbetet!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0