Inför Barcelona

2011-03-19 | 20:51:00 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer
Inför Barcelonavistelsen som är inbokad med avresa 8 april, fick jag för mig att införskaffa vissa plagg. Shoppingen där är förvisso outstanding men som sagt, ibland får man för sig ett och annat :)

Efter att Betina slutat jobbet åkte vi till Allum då jag spanat in en supersnygg långklänning från H&M (som jag sett på nätet). Dessvärre såg jag inte ens skymten av en likvärdig men lyckades få med ett x antal plagg genom dörren ändå. Betina fick dock tag på en jättefin paisleymönstrad långklänning i beiga toner. Sådana toner som jag med mina hudtoner inte kan bära. Jag blir i och för sig riktigt brun vid flitigt solande på sommaren men det räcker ändå inte. Jag klär helt enkelt inte i vårens nyanser av puderrosa, ljusbeige och mintgrönt. Punkt slut.

Vi gjorde tappra försök med att hitta en likvärdig skapelse i de andra butikerna, dock utan resultat. Men mitt i allt letande sprang jag på ett par skor från Tommy Hilfiger. Grymt sköna och lite av den bohemiska looken.



Dessa lär jag använda flitigt i sommar!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0