Kontorsbekymmer & semlor

2011-03-08 | 14:03:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Åååh, det blir så bra i mitt nya kontor. Bitarna börjar falla på plats.
Tiden är fortfarande knapp. Mycket kvar att göra.

Jag nästan tjurade som ett barn i förmiddags då jag inte riktigt fick det som jag ville på kontoret. Egentligen handlar det nog inte om valet om möblering, vilken typ av kontorsmöbler man ska ha, hur gardinerna ska hänga osv. utan det handlar nog mest om omställningen. Det är otroligt, psykiskt påfrestande, allting som händer och sker runt omkring mig. I morse fick jag tanken på att åka hem och bara "skita i allt". Det hade dock inte löst några problem, snarare tvärtom.

Jag fick helt enkelt inse att livet är såhär OCH det är ingenting som jag kunnat påverka. Aldrig någonsin. Känns bara en smula löjligt att tjura över ett jäkla kontor! Men som sagt, det är ju inte där allting bottnar.

En försäljare kom i alla fall förbi idag med en kartong semlor. Jag har sagt det förut, det måste vara det som är det bästa med mitt jobb?!

Dessutom var det LÄTT den bästa semlan jag ätit någonsin!

I kväll väntar ett träningspass. Kan ju åtminstone önska att jag går +/- noll gällande semleintaget :)
Man får unna sig ibland!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0