Ljus i tunneln...

2011-03-13 | 20:17:44 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Senaste dagarna har varit MINST sagt hektiska.
Vi, Viktor, jag och brorsan, har slitit som djur för att få allting klart. De nya lokalerna har fortfarande sina detaljer kvar som ska åtgärdas, men vi hann i alla fall att utrymma de 650 kvm som nu sålts.

Det är ett HELVETE att flytta.

Det behövs alltså ingen närmare summering av vad jag gjort de senaste dagarna. Inlägget skulle bli otroligt tråkiga "städa, bära, konka, sortera, slänga, organisera"...

Först nu ser jag ljuset i tunneln.

Projekt 1) Del ett av två avslutat.
Projekt 2) Kör i gång i morgon (mer om det längre fram)

Viktor är på bio med Jonas och jag ska njuta av tystnaden. Barnen sover, tv´n är avstängd. Nu ska jag bara vara.
.
Postat av: Johanna

Hej! Jo, det var jättenervöst innan man fotade bilderna men när man väl stod framför kameran var det bara kul tyckte jag. Men det rekommenderas!



Vad TRÅKIGT med affären. Men jag förstår att ni behöver koncentrera er på allt det andra... Jag ska absolut försöka komma förbi.



Jo, vi köpte lägenhet för 1,5 år sedan och letar inte desperat efter något nytt. Det är mest om vi hittar något som passar så kan vi tänka oss att flytta till lite större. Vi vill gärna flytta till hus sedan och då måste vi köpa något emellan för att ha råd med kontantinsatsen. Men just nu har vi ingen potentiell lägenhet på gång.



Trivs ni i ert hus?

Kram Johanna



2011-03-13 @ 22:43:33
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0