På en skör tråd

2011-03-03 | 23:01:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det såg/ser riktigt, riktigt mörkt ut för Frölunda...

Vi är nyss hemkomna från matchen mellan Frölunda - Färjestad.
Åt middag på La Terrazza innan pucknedsläpp.

Matchen vann Frölunda med 4-3 (precis som jag hade spelat på...man tackar!).
Trycket i Scandinavium var obeskrivligt! Jag skrek mig dessutom hes.

Här kommer en bild på syster och pappa. Som vanligt kan min syster inte se "normal" ut utan ska alltid dra till med sina vackra grimaser :)
Lägg också märke till pappas engagemang!



På lördag hoppas vi på att AIK åker på en förlust OCH att Frölunda vinner mot Luleå (bortamatch). Vi funderar starkt på att ta flyget upp för att heja på dom efter bästa förmåga. Egentligen tar ju flyget tur och retur inte längre tid än att vara sittande i en bilkö i storstäderna.

Slutspel, kvalserie eller "ingen-mans-land"... Håller tummarna för det förstnämnda!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0