Rapport från en gräsänka

2011-03-01 | 20:30:41 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...Viktor är på Frölundamatch och jag valde att stanna hemma med barnen.
Elsa var ju borta från oss både fredag, lördag och halva söndagen så mitt samvete sa åt mig att stanna hemma :)

Jag håller både tummar och tår för att Frölunda lyckas denna match. Nästa hemmamatch är på torsdag mot Färjestad. Går det inte som tänkt är lördagens match mot Luleå avgörande.
Ingen kan ju påstå att Frölunda haft någon bra säsong och det vill mycket till (många kickar i baken) att dom ska klara sig kvar. Om lördagens match blir avgörande tar vi flyget till Luleå, utan tvekan.
Man ska stötta sitt lag i MED och MOTGÅNGAR!

Lyckades idag tillreda ett påse Pytti panna och steka lite ägg. Inget brändes, inget hamnade utanför stekpannan. Det är nästan en guldstjärna på det!

Nu ska jag njuta av sista timmen som gräsänka :)
Hörs vidare i morgon!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0