Sista VAB-dagen

2011-03-29 | 21:56:35 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
I morse invaderades hemmet av Betina och lilla Ella som bjudit in sig själva. Givetvis till min stora glädje, sällskapssjuk som jag är. Vabba är liksom inte min grej med tanke på att jag avskyr ensamhet!
Fullkornsfrukosten byttes ut mot megamuffins av olika sorter från Ica.
Vilken bra start! Till det en obligatorisk kaffe :)

Betina åkte sedan för att hämta Tindra och jag fick knalla upp till dagis för att hämta Wilma. Eftermiddagen slutade med en invasion av tjejer men vi var väl förvånade över att Tinda och Wilma lyckades leka lugnt - det finns annars inte! 

När Viktor väl kommit hem var det min tur att arbeta. Har man hand om ett företags ekonomi så blir det helt enkelt inga lediga dagar! Allting måste ju rulla på...

Kvällen avslutades med familjepizza och besök av pappa.
Helt ärligt (och tyvärr) kan jag inte minnas en dag en tid tillbaka som jag ätit något mer nyttigt... Förra veckan var också kaos vilket resulterade i för mycket hämtmat och sötsaker. Aja baja!
Funderar starkt på att köra en Nutrilett-kur innan Barcelona resan :)
- Den kvinnliga fåfångan!
.
Postat av: Syedamalie

Incredible site!

2011-11-09 @ 17:24:48
URL: http://syedamalie.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0