Spännande samarbete

2011-03-30 | 19:38:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

För en tid sedan var jag på en kurs i företagsutveckling. Där träffade jag en kvinna som har ett eventföretag. Hon anordnar alltså bröllop, födelsedagskalas, fester och barnkalas.
Och jag nämnde givetvis mitt intresse för tårtor, som förvisso bara är på hobbynivå. Att baka för huvudtaget är avkoppling för mig och jag är faktiskt mer intresserad av att få det att se snyggt ut, och att det smakar för gästerna än att bry mig om att smaka själv. Jag har ju faktiskt bara smakat på en av mina egna tårtor :)

Nå väl, kvinnan tog kontakt med mig härom dagen och frågade om jag var intresserad. Kunde faktiskt inte göra annat än att tacka nej. En 4-5 tårtor per månad (om det nu skulle bli i den mängden) kan jag alltid klämma in. Jag brukar ju faktiskt ägna tid i köket hellre än att slötitta på tv.

Nu håller jag på med att fixa i ordning min hemsida, den bör se lite mer arbetad ut än vad den faktiskt gör nu :)
Senare ser jag fram emot att få baka ÄNNU fler tårtor mot vad jag gör nu, en i månaden duger liksom inte!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0