Uttråkad!

2011-03-28 | 12:26:35 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Är hemma och "vabbar" med Elsa idag. Stackars lilla söta blondie!
Hon sover just nu som en gris (en söt gris) i soffan medan jag känner mig allmänt uttråkad.

Senaste kvällarna/nätterna har bestått av extremt få timmars sömn. Känner mig totalt slut. Surfar runt bland olika resemål på Vingresors hemsida. Denna vecka MÅSTE vi boka vår resa. Troligtvis blir det Mallorca, en flygresa på 3.20 tim passar vår familj rätt bra. Inte direkt så att man chansar med en på 10 timmar.
Sol, bad och värme... Längtar!

Men först, som jag nu nämnt tusen gånger, BARCELONA!
Om en vecka och tre dagar drar vi! Kanske ska jag börja packa redan nu?!

Köpte förresten en fin topp från Nolita som blir supersnygg till mina svarta city-shorts.
Delar med mig med en bild sen :)

Om en halvtimme ska Wilma hämtas, kanske ska jag passa på o ta en dusch. Sedan blir det nog kakbak i stugan!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0