Vårshopping

2011-03-24 | 22:09:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Allt för att undvika sjukdomarna i familjen Öberg...
Wilma och jag begav oss till Allum för lite vårshopping!

Jag lät Wilma styra helt och hållet vår lilla runda och det blev en del som hon plockade på sig. Hon älskar kläder och accessoarer även fast jag kan tycka vissa tendenser till miss-matching ibland :)
Nå väl, bara hon är nöjd!


Välbehövlig fikapaus. Hallonpaj och festis för Wilmas del.
Påsarna med alla kläder blev faktiskt väldigt TUNGA!

Och vad köpte jag då?!
En marinblå kjol med hög midja lyckades jag roffa åt mig i förbifarten. Wilmas tålamod på "mina avdelningar" är lika med noll :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0