Vilket pass!

2011-03-02 | 22:13:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Jag trodde jag skulle DÖ!

Kvällens träningspass som Betina dragit med mig på, Box Gruff (inte med koordinationer som i Body Combat utan mer fokuserat på sparkar och slag). Konditionen var som bortblåst dessutom trodde jag att Betina skulle slå ihjäl mig :)

Fick däremot ett litet lyckorus över mig att jag tagit mig igenom ett träningspass, äntligen!
Vilken sprudlande energi!

Avslutade kvällen, totalt utmattad, med Sveriges Mästerkock och Fuskbyggarna. Soffan har ALDRIG känt skönare!
.
Postat av: Anonym

förlåt Josefin,ska vara mer försiktig nästa gång:)

jag letar alltid fram något jag gått och retatt mej på för att orkaigenom ett sådant pass!!Lite jävlar anama!!!

Kram på dej

2011-03-04 @ 12:29:07
URL: http://sessornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0