50-talsbyrån i ny kostym

2011-05-16 | 23:52:00 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Minns ni den gamla, fula 50-talsbyrå som jag släpade hem från mina morföräldrar?
Jag visade en före och efterbild på den (får kika i arkivet om jag hittar den).

Från spygrön nyans till vit på några timmar.

De fula träknopparna skulle också bytas ut mot några roligare.
Så, efter ett år (eller är det 1 ½ ?!!) är knopparna ÄNTLIGEN på plats. Som små ljuvliga karameller pryder den nu byrån som står i vårt sovrum.



Knopparna är från Lisbeth Dahl och köpta på Inreda.com

Jag har varit aktiv på kvällskvisten.
Viktor och Richard tog en löprunda runt Sävelången. Efter att barnen hoppat i sängen fick jag ett ryck och rensade maskrosor.Kan det vara mer glamouröst en måndag som denna?!

Och då vår trotjänare Mr. Klippo (gräsklipparen med 12 år på nacken som stått ute i regn och rusk) gått i graven fick jag klippa gräset med handjagare. Ni ANAR inte hur jobbigt det var!!
Blev faktiskt påhejad av grannen. Schyst.

Avslutade kvällens arbete med att montera knopparna på byrån och bädda rent i våra sängar. Nu är det alltså välförtjänt med en stund framför datorn! Heja mig!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0