Jäkta på! Hej och hå!

2011-05-18 | 13:34:23 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vädret kändes ju och såg rätt lovande ut i morse. Men icke.
Idag är det en sån dag som är sådär lagom jäktande och varenda minut måste klaffa...

Först hämta barnen kl. 14
Hem - Akut fram med "mellis" (tjejerna är tokhungriga PRICK halv tre)

Viktor kommer hem. Akut matlagning.

Vi brummar i väg till ridskolan, Wilma och jag medan Elsa åker med Viktor som ska ut på löprunda (jäkla hurtigbulle!)

Klockan nitton börjar mitt Zumba-pass.

Slutligen, kl 20.15 ligger jag HALVDÖD* i soffan.
* = Totalt utmattad. Orörlig. Genomsvettig.

Förresten, idag har jag NOLL arbetsmotivation (mer om det vid ett annat tillfälle)
Hoppas ni alla har en bra dag i alla fall :)

Hej och hå. Jäkta på!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0