Prinsessor på BVC-besök

2011-05-16 | 22:42:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag SPRANG som en Kenyan!
Bilen hade vi på morgonen lämnat in till bilverkstaden för att någon ny Navi-cd skulle installeras eller liknande. Väl på förskolan insåg jag att jag hade 15 minuter på mig till den avtalade tiden på BVC. Tanken var med Elsa i vagnen och Wilma gåendes brevid.

Såg istället Wiklundarnas dubbel-racer som jag snodde åt mig i all panik. Vilken superidé med dubbelsulky! Jag sprang och sprang och kom innanför BVCs dörrar klockan 13.59.

Ungarna växer som dom ska, motoriken är som den ska och sköterskan fick dessutom höra Elsas språkutveckling då det inte går att få tyst på henne. Totalt oblyg, pratar om väder och vind och bjuder dessutom in alla på "kaffe med mamma". Wilma fick också sitt sista vaccin utan ett endaste pip.


 

Firade ett lyckat BVC-besök med fika på tjejernas villkor. Festis och chokladbollar.
Mammas underbara prinsessor!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0