Snart hemgång

2011-05-13 | 13:37:27 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Snart kommer stora prinsessan hem! ÄNTLIGEN!
Hon verkar i alla fall ha haft det bra på sin lilla tripp med farmor. Ja, hon har ju knappt velat prata med oss. Elsa har dagligen kikat in i Wilmas rum och nästan kliat sig på huvudet av förundran "vart är storasyster?"

Idag blir det grabbigt med hockeykväll hemma hos oss.
Något gott att äta, lite vin till det och sedan lär jag vila huvudet på kudden för natten... Känner mig helt fallfärdig!
Den förbannade allergin gör mig trött och allergitabletterna gör mig ÄNNU tröttare!

Nä, nu ska jag ta mig en kopp kaffe...

Ha en supermysig fredag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0