Tårtbeställning

2011-05-19 | 14:14:07 | Kategori: Tårtor, kakor & annat gott! | 2 kommentarer
Fick precis ett mail om en tårtbeställning. Superkul!
Senast jag gjorde en tårta var i påskas, innan det var det förvisso fullt upp med dop och födelsedagar.

Temat ska vara bilar och motorcyklar till en två-åring.

Trots att jag BÖR arbeta satte jag genast i gång och skissade på lite olika alternativ. Hoppas att Alexanders mamma blir nöjd med skisserna :)

Där är jag lyckligt lottad som jag ett STORT och FINT kök. Rena ytor och massor av plats för alla mina projekt när det gäller bakverk. Vissa tårtbeställningar har ändå krävt arbete nattetid men även när klockan ringer två (på natten) så har jag inte ens känt av lite "grus i ögonen". Nattuggla som jag är.
.
Postat av: betina

Finaste tårtorna ever!!!!

2011-05-20 @ 13:08:21
URL: http://sessornas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för din omtanke! Håller på att separera från sambon och det är mkt med lägenhetsköp och försäljning med mera som ska redas ut. Men jag tror att det kommer bli bra. Kram Johanna

2011-05-22 @ 17:17:27
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0