Tre A4-ark

2011-05-19 | 10:42:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
"Nej, men vi har inte så mycket kvar att göra på huset"

Så löd det igår kväll tills jag plockade fram papper och penna. Flitigt skrev jag ner, rum för rum, de åtgärder som återstår.

Tre A4-ark senare insåg jag att vi har en HELVETES massa att göra. Allt från mindre pilliga arbeten till större projekt. Oh my....

Man vill inte ta sig vatten över huvudet men jag börjar redan i kväll. Tar de rum som det är minst kvar att göra med så jag kan stryka dessa. Här ska det inhandlas färg och byggmaterial för fulla muggar!



I går kväll svängde Betina och jag på höfterna efter bästa förmåga. Zumba-pass stod på schemat. Men klumpen av den pasta jag åt till middag satt stenhårt fast och jag kände mig desto mer som en elefant.

Viktor och jag har kört en LCHF light-version senaste veckan (?). Middagen har bytts ut mot denna diet så vi har alltså uteslutit pasta, potatis och ris (bland annat). Så gårdagens intag av pasta klarade inte magen av så bra.

Nå väl, bättre ett träningspass med en stor klump i magen än att ligga på sofflocket.

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0