Fika, åska & Zumba

2011-05-12 | 11:07:16 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Trots att jag AVSKYR åska var den välbehövlig igår. Det riktiga ovädret nådde aldrig hit förutom 5-minuters hällregn.

Efter att jag hämtat Elsa på dagis tog vi en promenad till Sandra och hennes två söta pojkar. Bjöds på en rejäl smörgåsbuffé och kaffe. Det var verkligen på tiden att få ihop denna fikan och givetvis lika trevligt som vanligt!


Lucas och Elsa fick dille på painrich med Créme Bonjour

Ja, harig som jag är fick Viktor komma och hämta oss. Trots det nära avståndet hem vågade jag inte gå under den mullrande himlen.

Hemma åt vi ytterligare en rätt från LCHF-menyn (taget från Betinas blogg, tack!), en fläskfilégryta med champinjoner, lök och morötter. Viktor lade även till broccoli och paprika.

Efter middagen hoppade jag i träningsbrallorna och begav mig till gymmet. Ett Zumba-pass stod på schemat och SHIT var roligt det var! Kände mig dock som en osmidig elefant :)
Det var ett himla rullande på höfterna men jag fick verkligen svettas ordentligt! Härligt!
Jag kan till och med säga att jag längtar till nästa pass....
.
Postat av: Stefan Nilsson

Vad tror du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

2011-06-16 @ 11:18:21
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0