Zumba-freak

2011-05-25 | 11:21:57 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
I kväll står det Zumba på schemat (igen).
Glömde faktiskt att skriva att jag körde ett pass även i söndags.

Visst é jag duktig?!

Känns riktigt gott att ha kommit i gång med träningen och jag har även tänkt att kombinera med Bodypump men vill köra det "roligaste" i början tills man kommit igång ordentligt. Är trött på mina egna undanflykter :)
Och visst sjutton är Zumba roligt!



Idag slutar jag som vanligt kl. 14 men svärmor hämtar barnen. Jag ska under tiden roa mig med att måla lister och väggar i vår inre hall.

Det känns rätt gott att kunna bocka av en del grejer. Jag grips nästan av panik varje morgon när jag ser att allt byggdamm krupit emellan på fler ställen (byggdamm känns som evighetens projekt).

Elsa sa i morse "Får du panik snart mamma" när tjejerna försökte klättra upp och ner i sängen. Hur noga jag än dammsuger och moppar så känns det inte rent förrän alla verktyg, snuttar av lister osv. är helt bortplockade.

Blicka framåt Josefin. Blicka framåt!

 

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0