Det återstående arbetet

2011-11-14 | 13:26:03 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Efter helgens arbete kan jag bocka av ytterligare från listan...
Både snickare och elektriker var på plats i lördags eftersom det börjar dra ihop sig.

En del arbete återstår med huset:
- Tapetsering i kök, matrum samt hall - CHECK!
- Målning av tak och väggar i tvättstuga (lägsta prioritet enligt hantverkarna...suck!) - CHECK!
- Målning av tak i stora badrummet - CHECK!
- Kakling i lilla badrummet på övre plan samt stora badrummet.
- Färdigställande och fogning av klinker på nedre plan i vardagsrum/kök
- Inkoppling av radiatorer i hela huset - CHECK!
- Montering och inkoppling av badkar, duschar, blandare, kommoder osv. i tre badrum
- Inkoppling av blandare (2st) i kök - CHECK!
- Mindre snickeriarbeten i kök (socklar som saknas, passbitar etc.) - CHECK!
- Inbyggnad av garderober i entré
- Färdigställande av el i hela huset (spotlights, tryckknappar, uttag etc.)



Nä, om fru Öberg ska försöka arbeta lite grann kanske...

Fastän jag har det lite lugnare på jobbet just vid den här tidpunkten, så kan det vara bra att ligga steget före någon gång. Köpte förresten med en tårta och bjöd på så sockernivån i kroppen ger mig lite energi :)
.
Postat av: Vendela

Hejsan,

Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling som pågår just nu.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-15 @ 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0