För barhäng...

2011-11-21 | 14:55:32 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Nu när vi åtminstone hunnit installera oss så kan jag ju köra i gång med shoppingen igen. Viktor gav ju mig ett "förbud" då han tyckte att han handlade lite väl mycket innan inflyttning. Kanske låg lite sanning i det :)

Till köket köpte jag en Wirestol (50-talsklassiker av loungemodell) på The Home. För att matcha det vidare tänkte jag mig även barstolar i samma serie...


Viktor beskrev loungestolen jag köpte som "en sådan stol man får kassler-rumpa av".
Ja, så kan man också se på inredning och designklassiker :)

Nu ska jag bege mig hemåt. Måste byta till vinterdäck först om nu däckverksta´n har tid för mig och min "Cola-glass". Idag blir det en exklusiv måltid i form av falukorv och makaroner... Så är det när man bor bland flyttlådor!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0