Ladies Night!

2011-11-13 | 21:10:00 | Kategori: Festligheter | 1 kommentarer
Debut för min del. Tredje besöket för de resterande.
Jag pratar om LADIES NIGHT!

Träffade vid 17-tiden på Panorama Hotell där en av tjejerna, Jenny, jobbar. Lite bubbel serverades innan middagen. Jag tog fisk och skaldjurssoppa till middag med ett glas vin. Avslutade med en Mojito.





Begav oss mot Scandinavium. Ett fullpackat sådant. Shit va folk!

Efter showens två timmar kände jag mig besviken. Det kändes som om den bara pågått i 20 minuter och jag ville egentligen inte gå därifrån :)
En garanti på att jag ska vara där nästa år med!



Lyckades med ett x antal bilder på grabbarna vid utgången där det erbjöds autografskrivning. Gick sedan vidare mot Locatelli men jag tog mig hemåt ganska så tidigt då svärmor ändå var ute och svängde. Gott att komma i säng i tid med tanke på söndagens arbetsdag!
.
Postat av: Betina

Du har en given plats för nästa år;-) toppen kul kväll och super att du följde med;-)

2011-11-14 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0