På väggen!

2011-11-15 | 20:05:48 | Kategori: Husbyggnationen | 0 kommentarer

Någonstans måste man ju börja, och i mitt fall åkte skruvdragaren fram i hallen.

Sprang idag på en superfräck hängare. Det ser egentligen ut som Kapplastavar (heter dom så?!) av olika längder. Fem av dem kan man putta ner och få därmed krokar att hänga jackor på.
Som komplement för barnkläder köpte jag tre stycken fjärilar som gick perfekt i tonerna till tapeten.



  

Nu återstår det "bara" en sittbänk. Funderar på att platsbygga en nättare
sådan med hjälp av Kviks köksstommar. Gillar dessutom att man då kan dölja allt som inte ska synas. Förvisso ska hallen bara användas för gäster för jag hoppas att jag och familjemedlemmarna hänger in allting bakom skjutdörrarna. Eller går in genom groventrén!

En mysig fårpläd på sittbänken så är det klart sen!

Glömde visst...
Plattsättaren har inte ens hunnit lägga klinkers i hallen ännu... Men ändå :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0