Planer inför pynt & klappar

2011-11-28 | 14:28:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Till min stora fasa så hittar jag knappt hälften av allt adventspynt som vi samlat på oss under årens lopp.
Med de stora fönsterpartier som vi har så krävs något annat än en fjuttig liten stjärna.

Tänkte bege mig från kontoret lite tidigare idag, och försöka inhandla något lämpligt och stämningshöjande.

Det är också dags att skriva önskelistor!
En från mig (!)
En från Wilma
...och en från Elsa.


Sedan tänkte jag påbörja julshoppingen, 100% via nätet i år.
Jag ska lyssna på julmusik på högsta volym, dricka alkoholfri glögg och försöka bortse från problem och elände :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0