Som ni förstår...

2011-11-21 | 13:00:57 | Kategori: Husbyggnationen | 0 kommentarer
...så är det rätt fullt upp nu för tiden, och därmed har bloggen också blivit lidande!

Husbyggnationen går FRAMÅT och här kommer ett litet axplock av bilder (med dålig upplösning) från huset i dagsläget.


Bild tagen från matplatsen mot köket.



Från kökets början mot matplatsen.



Från vardagsrummet mot matplatsen.


Från hallen mot köket och matplatsen.


Undrar vem som ligger o tittar på tv där?!


Trappan, något jag är fruktansvärt nöjd med!


Viktor och jag flyttade in redan i lördags kväll. Tjejerna var ändå på pyjamasparty hos faster Sofiia (visst låter det mysigt!) så totalt blev det 14 timmars arbete tills jag stendäckade i min mjuka, goa säng!
Och tjejerna sov i huset från igår till idag. Antagligen var dom rätt nöjda med sina rum (som dock fortfarande är kaotiska med flyttkartonger och blåa IKEA-kassar)

Det känns skönt att äntligen ha börjat flytta in. Jag får dock panik över det rådande kaoset, alla flyttlådor o allt spring... Sen är inte badrummen på övervåningen färdiga heller. Det stora badrummet ser i dagsläget ut så här:


Byggkaos råder!

Så fr.o.m nu har jag all tid i världen till bloggen, jag har ju faktiskt en soffa att sitta i och dessutom måste jag vila mellan konkandet av flyttlådor :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0