Söta handtag

2011-11-09 | 12:18:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Lunchtajm och dags för lite "nöjessurfing"!

Igår beställde jag dessa handtag från Lisbeth Dahl (inreda.com). Tror att de kommer bli kanonsöta till Elsas garderob.


De ser rätt små ut men dom är faktiskt 17 cm långa.
Det är kul med knoppar och handtag, oftast lätt att byta ut efter humör och behov!

På tal om handtag. I huset satt det delvis handtag på lådorna i köket. Väl på IKEA skulle jag komplettera med ytterligare 16st som saknades. Oturligt nog hade just det handtaget utgått ur sortimentet och jag tvingades köpa 46 stycken (!) nya handtag. Såna där utgifter är aldrig roliga...

Barnen hämtas redan kl. 15 idag men innan det ska Betina och jag upp en sväng till huset. Hon har ännu inte sett "kojan" invändigt och nu är det VERKLIGEN på tiden!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0