Bilder från byggnationen

2011-10-13 | 14:10:25 | Kategori: Husbyggnationen | 0 kommentarer
Känner att jag springer titt som tätt och kollar till husbyggnationen, nyfiken som jag är!

I går levererades vår bänkskiva.
Bäcksvart sten. Det snyggaste jag sätt på länge!
Planlimmade diskhoar och en superblank finish... Kärlek!

Dessvärre hann jag inte ta något kort på den förrän den var övertäckt...

Nu har det också börjats gräva på utsidan där en dubbelcarport ska byggas (med sluttande tak i funkisstil). Även golvvärmen till förrådet är dragen av min duktiga man och redan i morgon kommer cementbilen som ska gjuta igen plattan.


Grävdag ett...


Formen är på plats, likaså golvvärmeslingorna.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0